DESIGNED BY JOOMLATD
    • Наше місто: фестиваль лемківської культури "Дзвони Лемківщини"
    • Відділ освіти,молоді та спорту
    • Колегія відділу освіти, молоді та спорту
    • Урочиста мить нагородження
    • Національно-патріотичне виховання: обласний етап гри "Сокіл" ("Джура")

ОГОЛОШЕННЯ

 ОГОЛОШЕННЯ

про конкурс на посаду педагогічних працівників комунальної установи Монастириської районної ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»

 

Відповідно до рішення сорок четвертої сесії  Монастириської районної ради від 26.08.2020 №520 «Про утворення комунальної установи Монастириської районної ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників», наказу директора центру професійного розвитку педагогічних працівників  від 21.10.2020 № 01 оголошується конкурс на посади педагогічних працівників комунальної установи Монастириської районної ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників»:

-         консультант з дошкільної освіти, початкової освіти ( 1ставка);

-         консультант з математики, фізики, інформатики, дистанційного навчання (1 ставка):

-         консультант з хімії, біології ( 0.5 ставки);

-         консультант з кадрових питань: супервізія, сертифікація, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, атестація (0,5 ставки);

-         консультант з історії, правознавства, громадянської освіти (0,5 ставки);

-         консультант з іноземних  мов,  іклюзивного навчання, індивідуального навчання (педагогічний патронаж, сімейне (домашнє) навчання, екстернат) (1 ставка);

-         консультант з предметів естетичного циклу (музики, малювання, мистецтва), трудового навчання, основ християнської етики, груп подовженого дня (0.5 ставки);

-         консультант з виховної роботи, національно-патріотичного виховання (0,5 ставки);

-         консультант з фізичної культури, Захисту України, географії, економіки (0.5 ставки);

-         консультант з організації роботи шкільних бібліотек, музейної справи, роботи педагогічних працівників по конкурсному відбору підручників (0.5 ставки).

Вимоги до працівника центру професійного розвитку педагогічних працівників: посаду педагогічного працівника Центру  може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра (спеціаліста), стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше п’яти років, досвід впровадження інновацій, педагогічних новацій і технологій у системі освіти, у тому числі інформаційно-комунікаційних, організаційні здібності, пройшла конкурсний відбір на посаду педагогічного працівника Центру  (далі – конкурс) та визнана переможцем конкурсу відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору педагогічних працівників комунальної установи Монастириської районної ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників».

 

Дата прийняття документів для участі  у конкурсі: з  21жовтня 2020 року по 02 листопада 2020 року за адресою: вул. С.Бандери, 5, м. Монастириська, Тернопільська  область.

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні термін такі документи:

- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію або резюме;

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше п’яти років на момент їх подання.

Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої нею інформації.

Особа може подати інші документи, які підтверджують її професійні та/або моральні якості.

Дата проведення конкурсу:  03 листопада 2020 року о 10 год. у приміщенні актової зали відділу освіти, молоді та спорту Монастириської РДА за адресою: вул. С.Бандери, 5, м. Монастириська, Тернопільська  область.

За довідками звертатись у центр професійного розвитку педагогічних працівників за тел. 2-00-46, Тиханська Тетяна Михайлівна.

 

 

 

Директор центру                                                   Тетяна ТИХАНСЬКА


Дорогі працівники освіти!

 

Від щирого серця вітаємо Вас із

 

Вашим професійним святом – Днем працівника освіти!

 

 

Висловлюємо Вам сердечну вдячність за невтомну працю, за великий талант і покликання сіяти мудрість і знання,

за любов до дітей і рідного краю.

 

Бажаємо Вам, шановні освітяни, відчуття повноти і неповторності життя, здоров’я, невичерпних творчих сил,

натхнення, щастя, довгої людської пам’яті, мужності, стриманості та великого терпіння, адже виховання та

навчання ніколи не було легкою справою.

 

Бажаємо  здійснення найзаповітніших мрій, щоб у ваших родинах завжди панували тепло, радість та затишок.

Нехай Вам завжди всміхається доля, на довгих стежинах життєвої ниви нехай супроводжує вас віра й наснага,

надія і людська повага.

 

Дай вам Бог на землі ще багато світлих днів і щасливих років!

 


Про проведення конкурсу "Вікіпедія для школи"


Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Завадівської ЗОШ І-ІІ ступенів Монастириського району Тернопільської області


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу  на посаду директора

Завадівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів 

  Монастириського району Тернопільської області

 

1.Найменування і місцезнаходження закладу освіти: 

Завадівська  загальноосвітня школа І-ІІ ступенів  Монастириського району Тернопільської області;

вул.Центральна,28, с.ЗавадівкаМонастириський район , Тернопільська область, 48313

 2. Найменування посади та умови оплати праці:

директор

посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями,надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.

 3. Кваліфікаційні вимоги до  керівника закладу освіти:

посаду керівника закладу загальної середньої освіти може займати особа, яка є громадянином України, має вищу педагогічну освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання:

претенденти на посаду керівника закладу загальної середньої освіти подають до конкурсної комісії такі документи:

 заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі;

- перспективний план (програма) розвитку закладу загальної середньої освіти (на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО  та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), на посаду керівника якого оголошено конкурс, що повинен містити пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення, фінансово-господарської діяльності, енергоефективності, освітнього процесу в закладі освіти тощо;

За бажанням претенденти можуть подавати  інші документи, які підтверджуватимуть  її  професійні та/або моральні якості.

 5. Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору:

подання документів здійснюється у відділ освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації  за адресою:

 48300, вул. С.Бандери5Монастириського району, Тернопільської області.

Конкурсний відбір включає такі етапи:

- з  30 вересня по 20 жовтня 2020 року – подання претендентами документів;

- 27 жовтня 2020 року – конкурсний відбір на перевірку  знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту у формі  письмового тестування, вирішення ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти в приміщенні актової зали відділу освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації.

28 жовтня 2020 року – надання конкурсною комісією висновку щодо результатів конкурсного відбору.

 6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору

Павельчак Зіновія Теофілівна

Тел. (03555) 2-00-31

 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Перелік установчих документів Завадівської ЗОШ І-ІІ ступенів:

 

Довідка ЄДРПОУ

 

Статут Завадівської ЗОШ І-ІІ ступенів

 

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи

 


 

(http://www.sse.qov.ua)

 

 

 

 


 

Інноватика в сучасній освіті 

 


 

Щодо проведення інформаційної кампанії про безпечне навчання під час пандемії "Школо, ми готові" 


Про умови, правила та рекомендації щодо організації освітнього процесу на період карантину 2020

Освітній процес на період карантину 2020 


Інструктивно-методичні матеріали щодо порядку підготовки закладу освіти до нового навчального року

Лист МОН

Додаток до листа МОН

 


Кабмін опублікував постанову про умови карантину у серпні

Постанова Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» оприлюднена на Урядовому порталі.

Постановою передбачено, що з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, з 1 серпня до 31 серпня 2020 року на території Автономної Республіки Крим, Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Житомирської, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Київської, Луганської, Львівської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Тернопільської, Харківської, Херсонської, Хмельницької, Черкаської, Чернівецької, Чернігівської областей, м. Києва, м. Севастополя (далі – регіони) установлено карантин, продовживши на всій території України дію карантину, встановленого постановами КМУ від 11.03. 2020 р. № 211 та від 20.05.2020 р. № 392.

Залежно від епідемічної ситуації в регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях регіону встановлюється «зелений», «жовтий», «помаранчевий» або «червоний» рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19.

Рівень епідемічної небезпеки встановлюється за результатом оцінки епідемічних показників та визначається рішенням Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.

«Жовтий», «помаранчевий» або «червоний» рівень епідемічної небезпеки встановлюється на території регіону, в якому наявне значне поширення COVID-19. У разі одночасного перевищення декількох показників рівень епідемічної небезпеки для окремої адміністративно-територіальної одиниці розраховується окремо для кожного показника та встановлюється на підставі найвищого рівня.

Рівень епідемічної небезпеки може змінюватися для всієї території регіону або території окремих адміністративно-територіальних одиниць регіону.

У регіоні, щодо якого відсутнє рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій про встановлення рівня епідемічної небезпеки, застосовуються протиепідемічні заходи, передбачені для «зеленого» рівня епідемічної небезпеки. «Зелений» рівень епідемічної небезпеки на території усього регіону встановлюється в разі відсутності в ньому ознак регіону із значним поширенням COVID-19 більше ніж три дні поспіль.

Як і раніше, у період дії карантину забороняється:

·         перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

·         перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус, без посвідчення про взяття на облік бездомної особи;

·         самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації; іноземцям - перетинати кордон без наявного поліса страхування.

·         На території регіону, на якій установлено «зелений» рівень епідемічної небезпеки, забороняється, зокрема:

·         проведення масових (культурних, спортивних, розважальних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більше однієї особи на 5 кв. метрів площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі);

·         здійснення регулярних та нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом, зокрема перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в електричному (трамвай, тролейбус), залізничному транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в кількості більшій, ніж кількість місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу.

·         На території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій установлено «помаранчевий» рівень епідемічної небезпеки, додатково до протиепідемічних обмежень, передбачених для «зеленого» та «жовтого» рівня епідемічної небезпеки, забороняється:

·         проведення масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більше ніж 100 осіб та більше однієї особи на 20 кв. метрів площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі), де проводиться захід;

·         відвідування закладів освіти здобувачами освіти групами кількістю більше ніж 20 осіб, крім закладів дошкільної та загальної середньої освіти;

·         приймання дітей до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

На території регіону (адміністративно-територіальної одиниці), на якій установлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки, додатково до протиепідемічних обмежень, передбачених для «зеленого», «жовтого» та «помаранчевого» рівня епідемічної небезпеки, забороняється, зокрема, відвідування закладів освіти здобувачами освіти.

 

Юридичний відділ ЦК Профспілки


НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ ЩОДО ОРГАНІЗОВАНОГО ПОЧАТКУ НОВОГО

 

2020/2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Матеріал оновлюється у 2020-2021 навчальному році

Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році (очікується)

Лист Міністерства освіти і науки України №1/9-385 від 20.07.2020 “Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”

Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2021»

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти

Сценарії Першого уроку 2020/2021 навчальному році

Збірники календарних планувань з усіх предметів 

Збірник календарно-тематичних планувань для 1 класу (НУШ) на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 2 класу (НУШ) на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 3 класу (НУШ) на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з української мови та літератури на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з математики на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з англійської мови на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з історії та правознавства на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з біології на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з хімії на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з фізики та астрономії на 2020-202н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з географії на 2020-2021 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з мистецтва та музики на 2020-2021 н.р.


ЕПІДЕМІЧНІ ЗОНИ ТА ЇХНІЙ ВПЛИВ НА РОБОТУ ШКОЛИ

Міністерство освіти і науки відстоює те, щоби навчання в учнів відбувалося в класах. Про це повідомили на сайті міністерства.


 

 

 


УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №195/2020

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №195/2020 від 25 травня 2020 року "Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі"

 

25 травня 2020 року Президент України Володимир Зеленський підписав Указ "Про Національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі"

 

→Завантажити документ


Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії  



МОН пропонує для громадського обговорення проєкт

Профстандарту за професіями «Вчитель початкових

класів ЗЗСО», «Вчитель ЗЗСО»

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти»

 

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти». Професійним стандартом встановлюються єдині вимоги до вчителів закладів загальної середньої освіти всіх рівнів відповідно до кваліфікаційної категорії. Планується, що одночасно з  набранням чинності цього документу буде скасовано наказ Міністерства соціальної політики України 10.08.2018 № 1143 «Про затвердження професійного стандарту "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти".

Метою професійного стандарту є опис основних педагогічних функцій, встановлення єдиних вимог до загальних та фахових компетентностей вчителів закладів загальної середньої освіти, їх допуску до роботи та умов праці.

Особливістю професійного стандарту є опис професійних компетентностей педагогічних працівників відповідно до кваліфікаційних категорій: спеціаліст, ІІ категорія, І категорія, вища категорія. Це дозволить вчителям визначати критерії самооцінювання, а також оцінити готовність вчителя до професійної діяльності у рамках певної кваліфікаційної категорії, проходження атестації та сертифікації.

Під час розроблення документу було здійснено дослідження міжнародного досвіду створення професійних стандартів, проведено он-лайн обговорення  документу у фокус-групах учителів початкової та середньої школи.

Проєкт створювався за участі вчителів та керівників закладів загальної середньої освіти, науково-педагогічних працівників, науковців, громадських організацій, за підтримки міжнародних експертів.

МОН запрошує всіх освітян до обговорення документу.

Зауваження та пропозиції до проєкту приймаються до 20.05.2020 в письмовому вигляді або електронною поштою за адресами:

Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135,

  


Курс “Основи сім’ї” не є обов’язковим

і не має грифу Міністерства – позиція МОН

“Основи сім’ї” для учнів 10-11 класів є курсом за вибором, не є обов’язковим і не має грифу Міністерства освіти і науки. Викладання такого курсу в закладах освіти є можливим лише за згоди учнів або їхніх батьків

 

“Основи сім’ї” для учнів 10-11 класів є курсом за вибором, не є обов’язковим і не має грифу Міністерства освіти і науки. 

Викладання такого курсу в закладах освіти є можливим лише за згоди учнів або їхніх батьків. Крім того, Закон “Про повну загальну середню освіту” забороняє залучати кошти батьків на придбання навчальних матеріалів курсів, які є складовою освітньої програми школи. 

Відповідно до законодавства, рішення щодо схвалення освітнього комплексу “Основи сім’ї” прийняла науково-методична комісія з проблем виховання дітей та учнівської молоді у 2018 році. Таке схвалення призупинили у 2019 році.

9 квітня 2020 року комісія прийняла рішення відновити використання у закладах освіти курсу “Основи сім’ї” за умови перевидання відповідних посібників. Таким чином, посібники, схвалені у 2018 році, не можна використовувати в освітньому процесі. У перевиданих посібниках мають бути враховані зауваження експертів. Матеріали роботи комісії будуть опубліковані на сайті Інституту модернізації змісту освіти.

Для того, щоб убезпечити заклади освіти, учнів та їхніх батьків від появи неякісних навчальних матеріалів, МОН розробило новий порядок грифування, у тому числі схвалення навчальних матеріалів.  

 


Світовий челендж “НАВЧАННЯ НЕ ЗУПИНИТИ”

ЮНЕСКО запустила світовий челендж “НАВЧАННЯ НЕ ЗУПИНИТИ”, до якого запрошує приєднатися всіх учасників освітнього процесу, які опинилися на дистанційному навчанні, в умовах загальнонаціонального карантину і публікувати на своїх сторінках відео та світлини з хештегом #LearningNeverStops

Заклади освіти закриті через covid-19, але “НАВЧАННЯ НЕ ЗУПИНИТИ” - розкажіть про свій досвід організації дистанційного навчання і приєднайтеся до світового челенджу UNESCO.

ЮНЕСКО запустила світовий челендж, до якого запрошує приєднатися всіх учасників освітнього процесу в країнах світу, які опинилися на дистанційному навчанні, в умовах загальнонаціональних карантинів.

Закликаємо учнів, батьків, педагогічних працівників розказати свої історії про те, як вони продовжують дистанційно навчати та навчатися. Вони надихнуть інших та дадуть всім нам надію, що НАВЧАННЯ НЕ ЗУПИНИТИ.

 


Строкові договори для вчителів-пенсіонерів

МОН України рекомендує керівникам закладів загальної середньої освіти завчасно – до 30 квітня 2020 року – поінформувати всіх вчителів, які отримують пенсію за віком, про переведення їх на строкові договори, і з усіма, хто погодиться, укласти такі договори до 1 липня строком на один рік. Ця норма випливає з чинного Закону “Про повну загальну середню освіту”

 

Мністерство освіти і науки України рекомендує керівникам закладів загальної середньої освіти завчасно – до 30 квітня 2020 року – поінформувати всіх вчителів, які отримують пенсію за віком, про переведення їх на строкові договори, і з усіма, хто погодиться, укласти такі договори до 1 липня строком на один рік. Ця норма випливає з чинного Закону “Про повну загальну середню освіту”. 

Після закінчення однорічного договору наступні договори можуть укладатись із вчителями-пенсіонерами та на більш тривалий період – до 3-х років. Кількість таких пролонгацій може бути необмеженою – допоки вчитель працює якісно та сумлінно, переукладати договір із ним буде вигідно. Рішення про продовження співпраці після закінчення першого строкового договору директор навчального закладу буде приймати самостійно.

Зі свого боку вчителі-пенсіонери, які приймуть рішення не переходити на строковий договір і не нададуть до 1 липня 2020 року письмову згоду на продовження трудових відносин, будуть звільнені керівництвом закладу на підставі пункту 9 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України. 

Новий Закон «Про повну загальну середню освіту» також ліквідує поширене в українському освітньому просторі явище «вічних директорів». Тепер керівник може перебувати на посаді не більш як два терміни по 6 років поспіль в одному закладі. Водночас до 1 липня 2020 року директорів шкіл, які перебувають на безстрокових трудових угодах, в обов’язковому порядку теж переведуть на строкові трудові угоди на 6 років (на 1 рік – для директорів, які отримують пенсію за віком) з можливістю брати участь у конкурсі.

 

Детальніше на сайті МОН

 


Вчимо і навчаємось на карантині: зміни в системі освіти

Усі зміни в освітньому процесі, впроваджені через карантин, відтепер зібрано на окремому інформаційному ресурсі  http://mon-covid19.info/

 

 

Усі зміни в освітньому процесі, впроваджені через карантин, відтепер зібрано на окремому інформаційному ресурсі http://mon-covid19.info/

Інфоресурс містить ключову інформацію про зміни в роботі дитячих садків, шкіл. Зокрема, тут розміщено актуальну інформацію про завершення навчального року в школах, цьогорічне ЗНО та вступну кампанію.

Сайт також містить корисну інформацію для педагогів – щодо режиму роботи, зарплат, відпустки, атестації, заповнення класних журналів, інструментів для дистанційного навчання тощо. На інфоресурсі також зібрано контакти установ і служб, які стануть у нагоді, якщо потрібно буде уточнити інформацію.

У разі змін режиму карантину або ухвалення через нього нових рішень у системі освіти інформація на сайті оновлюватиметься.


ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ, БАТЬКІВ ТА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

 

Державна служба якості освіти України запрошує вас взяти участь в АНОНІМНОМУ онлайн-опитуванні з питань організації дистанційного навчання учнів під час карантину.
Результати опитування будуть використані для вдосконалення організації дистанційного навчання школярів.
Анкети розміщені за покликаннями
Для керівників закладів загальної середньої освіти
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSenynzK3VoNcL6wzy…/viewform
Для педагогічних працівників
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSel3QOp8X7mc__8Ph…/viewform
Для батьків
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSdYg1xf7N7lUVagou…/viewform

Для учнів
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSddJopllCqMzC6sSj…/viewform



Ваша участь в опитуванні важлива.

Щиро дякуємо!

 


Подати документи на зарахування до першого класу буде можливо онлайн або після карантину

Через карантин школи зможуть приймати документи для зарахування у перший клас онлайн або переносити термін їхнього прийому залежно від карантину

 

Через карантин школи зможуть приймати документи для зарахування у перший клас онлайн або переносити термін їхнього прийому залежно від карантину.

Відповідне роз’яснення оприлюднено на сайті МОН. 

“Закон, прийнятий заради запобігання епідемії COVID-19, дозволяє змінювати режим роботи установ на період карантину – це стосується і закладів освіти. Тобто прийом документів для зарахування може бути організований гнучко, у тому числі – онлайн. Зокрема, це стосується і зарахування до перших класів”, – зазначила т.в.о. Міністра освіти і науки Любомира Мандзій. 

Рішення про гнучкий режим прийому документів на час карантину може прийняти засновник закладу загальної середньої освіти. 

Зокрема, засновник може дозволити подавати документи в сканованій формі електронною поштою без електронного цифрового підпису. Вхідні документи, отримані у такий спосіб, реєструються окремо від інших документів із зазначенням електронної адреси відправника і адресата. 

Згідно з Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, терміни прийому документів для зарахування до закладу визначають органи місцевого самоврядування та місцеві органи виконавчої влади. При цьому термін прийому заяв не може бути меншим за один місяць. 

“Терміни прийому документів для зарахування визначають на місцях. Однак через епідеміологічну ситуацію ми рекомендуємо організувати цей процес після карантину. Також нагадуємо, що під час зарахування до першого класу заборонено проводити конкурси та заходи для перевірки знань і компетентностей дитини. Це допустимо лише для приватних закладів освіти та спеціалізованих закладів системи культури та спорту”, – наголосила Любомира Мандзій. 

Інформацію про терміни прийому документів та способи їхнього подання має бути оприлюднено впродовж двох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення. Заклади освіти або їхні засновники мають опублікувати її на власних вебсайтах

 


 

 Про заходи щодо запобігання поширенню інфекції, спричиненої коронавірусом COVID-2019 у закладах освіти району

 


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу  на посаду директора

Устя-Зеленської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 

  Монастириського району Тернопільської області

 

1.Найменування і місцезнаходження закладу освіти: 

Устя-Зеленська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  Монастириського району Тернопільської області;

вул.Шевченка, с.Устя-ЗеленеМонастириський район , Тернопільська область, 48341

 2. Найменування посади та умови оплати праці:

директор

посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями,надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.

 3. Кваліфікаційні вимоги до  керівника закладу освіти:

посаду керівника закладу загальної середньої освіти може займати особа, яка є громадянином України, має вищу педагогічну освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання:

претенденти на посаду керівника закладу загальної середньої освіти подають до конкурсної комісії такі документи:

 заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі;

- перспективний план (програма) розвитку закладу загальної середньої освіти (на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО  та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), на посаду керівника якого оголошено конкурс, що повинен містити пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення, фінансово-господарської діяльності, енергоефективності, освітнього процесу в закладі освіти тощо;

За бажанням претенденти можуть подавати  інші документи, які підтверджуватимуть  її  професійні та/або моральні якості.

 5. Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору:

подання документів здійснюється у відділ освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації  за адресою:

 48300, вул. С.Бандери5Монастириського району, Тернопільської області.

Конкурсний відбір включає такі етапи:

- з  27 грудня 2019 року по 20 січня 2020 року – подання претендентами документів;

- 24 січня 2020 року – конкурсний відбір на перевірку  знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту у формі  письмового тестування, вирішення ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти в приміщенні актової зали відділу освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації.

27 січня 2020 року – надання конкурсною комісією висновку щодо результатів конкурсного відбору.

 6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору

Павельчак Зіновія Теофілівна

Тел. (03555) 2-00-31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Перелік установчих документів Устя-Зеленської ЗОШ І-ІІІ ступенів:

 

Довідка ЄДРПОУ

 

Статут Устя-Зеленської ЗОШ І-ІІІ ступенів

  

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи


 

Рішення конкурсної комісії про визнання конкурсу таким, що не відбувся


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу  на посаду директора

Устя-Зеленської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів 

  Монастириського району Тернопільської області

 

1.Найменування і місцезнаходження закладу освіти: 

Устя-Зеленська  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  Монастириського району Тернопільської області;

вул.Шевченка, с.Устя-ЗеленеМонастириський район , Тернопільська область, 48341

 2. Найменування посади та умови оплати праці:

директор

посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями,надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.

 3. Кваліфікаційні вимоги до  керівника закладу освіти:

посаду керівника закладу загальної середньої освіти може займати особа, яка є громадянином України, має вищу педагогічну освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання:

претенденти на посаду керівника закладу загальної середньої освіти подають до конкурсної комісії такі документи:

 заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі;

- перспективний план (програма) розвитку закладу загальної середньої освіти (на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО  та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), на посаду керівника якого оголошено конкурс, що повинен містити пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення, фінансово-господарської діяльності, енергоефективності, освітнього процесу в закладі освіти тощо;

За бажанням претенденти можуть подавати  інші документи, які підтверджуватимуть  її  професійні та/або моральні якості.

 5. Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору:

подання документів здійснюється у відділ освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації  за адресою:

 48300, вул. С.Бандери5Монастириського району, Тернопільської області.

Конкурсний відбір включає такі етапи:

- з  25 жовтня по 18 листопада 2019 року – подання претендентами документів;

- 26 листопада 2019 року – конкурсний відбір на перевірку  знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту у формі  письмового тестування, вирішення ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти в приміщенні актової зали відділу освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації.

27 листопада 2019 року – надання конкурсною комісією висновку щодо результатів конкурсного відбору.

 6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору

Павельчак Зіновія Теофілівна

Тел. (03555) 2-00-31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Перелік установчих документів Устя-Зеленської ЗОШ І-ІІІ ступенів:

 

Довідка ЄДРПОУ

 

Статут Устя-Зеленської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи

  


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу  на посаду директора

Швейківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів 

  Монастириського району Тернопільської області

 

1.Найменування і місцезнаходження закладу освіти: 

Швейківська  загальноосвітня школа І-ІІ ступенів  Монастириського району Тернопільської області;

вул.Шкільна, с.ШвейківМонастириський район , Тернопільська область, 48314

 2. Найменування посади та умови оплати праці:

директор

посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями,надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.

 3. Кваліфікаційні вимоги до  керівника закладу освіти:

посаду керівника закладу загальної середньої освіти може займати особа, яка є громадянином України, має вищу педагогічну освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання:

претенденти на посаду керівника закладу загальної середньої освіти подають до конкурсної комісії такі документи:

 заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі;

- перспективний план (програма) розвитку закладу загальної середньої освіти (на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО  та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), на посаду керівника якого оголошено конкурс, що повинен містити пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення, фінансово-господарської діяльності, енергоефективності, освітнього процесу в закладі освіти тощо;

За бажанням претенденти можуть подавати  інші документи, які підтверджуватимуть  її  професійні та/або моральні якості.

 5. Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору:

подання документів здійснюється у відділ освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації  за адресою:

 48300, вул. С.Бандери5Монастириського району, Тернопільської області.

Конкурсний відбір включає такі етапи:

- з  01 лютого по 22 лютого 2019 року – подання претендентами документів;

- 26 лютого 2019 року – конкурсний відбір на перевірку  знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту у формі  письмового тестування, вирішення ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти в приміщенні актової зали відділу освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації.

27 лютого 2019 року – надання конкурсною комісією висновку щодо результатів конкурсного відбору.

 6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору

Павельчак Зіновія Теофілівна

Тел. (03555) 2-00-31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Перелік установчих документів Швейківської ЗОШ І-ІІ ступенів:

 

Довідка ЄДРПОУ

 

Статут Швейківської ЗОШ І-ІІ ступенів

 

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу  на посаду директора

Григорівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів 

  Монастириського району Тернопільської області

 

1.Найменування і місцезнаходження закладу освіти: 

Григорівська  загальноосвітня школа І-ІІ ступенів  Монастириського району Тернопільської області;

вул.Шевченка,99, с.ГригорівМонастириський район , Тернопільська область, 48324

 2. Найменування посади та умови оплати праці:

директор

посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями,надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.

 3. Кваліфікаційні вимоги до  керівника закладу освіти:

посаду керівника закладу загальної середньої освіти може займати особа, яка є громадянином України, має вищу педагогічну освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання:

претенденти на посаду керівника закладу загальної середньої освіти подають до конкурсної комісії такі документи:

 заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі;

- перспективний план (програма) розвитку закладу загальної середньої освіти (на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО  та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), на посаду керівника якого оголошено конкурс, що повинен містити пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення, фінансово-господарської діяльності, енергоефективності, освітнього процесу в закладі освіти тощо;

За бажанням претенденти можуть подавати  інші документи, які підтверджуватимуть  її  професійні та/або моральні якості.

 5. Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору:

подання документів здійснюється у відділ освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації  за адресою:

 48300, вул. С.Бандери5Монастириського району, Тернопільської області.

Конкурсний відбір включає такі етапи:

- з  01 лютого по 22 лютого 2019 року – подання претендентами документів;

- 26 лютого 2019 року – конкурсний відбір на перевірку  знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту у формі  письмового тестування, вирішення ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти в приміщенні актової зали відділу освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації.

27 лютого 2019 року – надання конкурсною комісією висновку щодо результатів конкурсного відбору.

 6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору

Павельчак Зіновія Теофілівна

Тел. (03555) 2-00-31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Перелік установчих документів Григорівської ЗОШ І-ІІ ступенів:

 

Довідка ЄДРПОУ

 

Статут Григорівської ЗОШ І-ІІ ступенів

 

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи


 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу  на посаду директора

Велеснівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів ім. В.М.Гнатюка

  Монастириського району Тернопільської області

 

1.Найменування і місцезнаходження закладу освіти: 

Велеснівська  загальноосвітня школа І-ІІ ступенів ім. В.М. Гнатюка  Монастириського району Тернопільської області;

вул.Нагірянка,44, с.Велеснів, Монастириський район , Тернопільська область, 48351

 2. Найменування посади та умови оплати праці:

директор

посадовий оклад, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26 вересня 2005 року №557, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 жовтня 2005 року за № 1130/11410, зі змінами та доповненнями,надбавки та доплати відповідно до постанови №373 від 23.03.2011, постанови №78 від 31.01.2001, можливі надбавки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та окремих галузей бюджетної сфери від 30 серпня 2002 року №1298, зі змінами та доповненнями.

 3. Кваліфікаційні вимоги до  керівника закладу освіти:

посаду керівника закладу загальної середньої освіти може займати особа, яка є громадянином України, має вищу педагогічну освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста) та стаж педагогічної роботи не менше трьох років.

 4. Перелік документів, які необхідно подати для участі в конкурсному відборі, та строк їх подання:

претенденти на посаду керівника закладу загальної середньої освіти подають до конкурсної комісії такі документи:

 заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі;

- перспективний план (програма) розвитку закладу загальної середньої освіти (на 2 роки-якщо учасник вперше претендує на посаду керівника ЗЗСО  та на 6 років-якщо учасник займав відповідну посаду ), на посаду керівника якого оголошено конкурс, що повинен містити пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення, фінансово-господарської діяльності, енергоефективності, освітнього процесу в закладі освіти тощо;

За бажанням претенденти можуть подавати  інші документи, які підтверджуватимуть  її  професійні та/або моральні якості.

 5. Дата, місце та етапи проведення конкурсного відбору:

подання документів здійснюється у відділ освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації  за адресою:

 48300, вул. С.Бандери, 5, Монастириського району, Тернопільської області.

Конкурсний відбір включає такі етапи:

- з  02 січня по 22 січня 2019 року – подання претендентами документів;

- 24 січня 2019 року – конкурсний відбір на перевірку  знання законодавства України у сфері загальної середньої освіти, зокрема законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту у формі  письмового тестування, вирішення ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти в приміщенні актової зали відділу освіти, молоді та спорту Монастириської районної державної адміністрації.

25 січня 2019 року – надання конкурсною комісією висновку щодо результатів конкурсного відбору.

 6. Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору

Павельчак Зіновія Теофілівна

Тел. (03555) 2-00-31

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Перелік установчих документів Велеснівської ЗОШ І-ІІ ступенів:

 

Довідка ЄДРПОУ

 

Статут Велеснівської ЗОШ І-ІІ ступенів

 

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи

 

TOP